Viljen

Fannie's Weblog

At stå der, mærke piskene ramme min udsatte krop, se Herren trække sig væk, overlade hele mig til Herren der var “medspiller”, får mig til at synke .. ikke bare synke mundvandet, men synke mig selv.

Er fuldt ud bevidst om at jeg blot skal slippe alt, hele mig, for jeg ved jeg kommer til at stå der, kommer til at tage i mod, kommer til at være der til Han har taget det Han vil.

Det er okay.

Endda en form for befriende.

Han slår præcist som Han vil. Hvor Han vil. Så hårdt Han vil.

Jeg beder om lov til at få anvist hvor jeg må have mine øjne, der ellers flakker rundt og spærrer for det uundgåelige.

Han giver lov til at jeg må kigge på Ham, Han fiksere mit blik. Holder det og mig fast som i et skruestik.

Der er ingen smutveje, det nytter ikke…

View original post 98 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

