Brystopbinding

rapunzella

Mine bryster er lidt drilske.

På en måde er det jo ret charmerende, at de er så faste som de er, men når det gælder opbinding så fungerer det ikke så godt. Mine bryster popper ud og vil ikke blive i rebet/snoren/stripsne.

Forleden gav jeg den så et forsøg, med at bruge forskellige elastikker. Det må siges at være et hit.

4 elastikker bundet rundt om kroppen, en knude på. Og så brysterne ind imellem.

Og så ellers gentage på forskellige leder og kanter. Også med to elastikker ad gangen, så brysterne der nu er faste og lidt spændte bliver presset godt sammen.


Til sidst tog jeg nogle helt tynde elastikker hele vejen rundt. For derefter at binde knuden fast imellem mine bryster, så de blev presset godt ind.

De kunne så fint presse ind imod brystvorterne.

Da mine bryster blev blå og fine, begyndte legen med elastikkerne. Smukke mærker…

View original post 36 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

