lillesub og mig – fritidsjob

Mens konen gør rent

Det er for besværligt at komme ind på, hvorfra jeg kender hende.

Men jeg stod i hendes klinik.

-Han kommer kl 10, sagde min veninde.

Hun er faktisk ret lækker, privat sub … i klinikken … hvad der efterspørges.

Og så ringede det på døren.

En flink ældre herre … som jeg selv … sådan vil jeg beskrive ham.

Hun viste ham rutineret på plads …

-Tak, sagde hun og tog imod pengene.

Først var det lidt akavet, men jeg tog initiativet … jeg kunne mærke, at han var veg.

Der er mange muligheder, når man er tre køn. Og åben for ideer.

-Jeg har taget dem her med … til dig, sagde ham.

I sin hånd holdt han et par trusser. Neongule og med g-streng.

-Sådan rigtig gay style, sagde han.

Han virkede en anelse forlegen.

Jeg tog dem på, og i næste øjeblik mærkede jeg fornemmelsen.

Gay…

View original post 82 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

