lillesub og mig – Hærværk

Mens konen gør rent

Seks piger, og to unge mænd. sådan var mit hold i spilteori. Fremtidens tradere.

Jeg tager mig tit til munden, lige inden jeg begynder undervisningen.

En overspringshandling på samme måde, som mit kneppegame.

Hvem ville jeg kneppe blandt dem?

Oftest er det pigerne, men af og til er det en fyr … når jeg for nyligt har været i klub.

En hvid drengerøv i mørket og et kondom sirligt placeret ved det ene knæ. En glat halvmåne med slips, som jeg kan trække i, til munden ikke kan sige andet end: ”Tak”.

-Kender I Tom Kristensens roman, Hærværk? spørger jeg ud i luften.

Først siger de ingenting, men så siger en af pigerne noget.

-Jeg læser faktisk aldrig bøger…. men hvad særligt er der ved den roman?

På white boardet visker jeg sidste times formel ud.

-Næh, for til september gaar jeg i hundene, skriver jeg i stedet.

-Vi…

View original post 21 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

