Brev til min elskede

Fannie's Weblog

Det er sjældent jeg skriver breve til dig min elskede. Alt for sjældent faktisk.

Min kærlighed til dig er i dag, 10 år efter vi mødte hinanden, vokset og vokser fortsat. Mit ønske om at være din kvinde, sidde hos dig, være hos dig, glæde dig, gøre dit liv nemmere og mere behageligt er i dag så udtalt at det er hvad der får verden til at dreje rundt.
Det lyder som en floskel, men er kærlighed, ydmyghed, hengivenhed .. Jeg er din kvinde, din helt ind i den dybeste kerne.

Jeg har tudet.. meget endda…
Der hvor jeg lige pt. arbejder er i min egen usikkerhed, når jeg bliver fannie 5 år der føler jeg står udenfor på trappen, og ingen vil lukke mig ind.
Det er hårdt, det er grimt og jeg bliver så optaget af min indre kamp at jeg kommer til at tvivle på mit eget…

View original post 214 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

