lillesub og mig – stilletime

Mens konen gør rent

American Hustle!

Gud, jeg elsker Christian Bale … efter jeg så American Psycho

Lillesub ser ikke med, hun roder rundt ude til højre et sted … i vores seng.

Hendes puslen generer mig, som det generede mig, da jeg kom lige før … i min køkkenrulle … til en film …

Hun burde sove nu. Det er min stilletime, og hun burde ikke forstyrre mig … da hun er … min slavinde.

Fuck! nu er hun der igen. Hendes hånd rører min arm.

JA? jeg smider hovedtelefonerne og stopper samtidig Yousee Play

-Må jeg spille fisse? Spørger hun.

Hun udtaler ordet ”fisse” med en fnisen, og på intet tidspunkt ser hun op.

Jeg overvejer et øjeblik, så får hun lov.

-Ok, siger jeg.

Og så ændres jeg til betragteren – voyeur.

Ring of fire! Huden i en hestesko omkring hendes læber mister blodet, mens al anden hud i hendes ansigt…

View original post 99 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

