lillesub og mig – anime extreme

Mens konen gør rent

Ferie! Jeg arbejder mig ind i den. Time for time, øjeblik for øjeblik, xvideo for xvideo.

Arbitragen, HR chefen, mine økonomielever.

De er der om natten, i mine drømme, og i det sæt, hvor jeg vågner, er det stadig med følelsen af noget, som jeg har glemt … på jobbet.

Det er fire dage nu, og jeg begynder at mærke det, som er mig … helt igennem.

Min sadisme … mit fetichunivers.

-Jeg besøger hende på Jyllingevej, siger jeg.

-Pas nu på … at hun ikke snyder dig, siger lillesub.

Men hun snyder mig … det ved jeg, det er bare et spørgsmål om, hvor meget hun snyder mig.

Forretningen er flyttet … 200 numre … det nye sted er grimmere, men hun er den samme.

Buttet og japansk og med en grotesk optegnet mund, og tænder, der lyser lilla under den UV-agtige belysning.

-Jeg tror heller ikke, når en…

View original post 90 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

