Analsex kan give vinger.

Velkommen

“No woman gets an orgasm from shining the kitchen floor. ”
– Betty Friedan.

Det er ingen løgn at A’s og mit sexliv har været mere stille stående, end et kloster. Men sådan noget har det jo med at vende igen, og det gjorde det i går. Efter et par dage hver for sig, var det tydeligt at savnet var der og lysten til at finde hinanden igen var stor, men jeg regnede med at jeg kunne skubbe det til weekenden for jeg var alt andet end feminin mellem benene.

Jeg må da også indrømme at jeg i et splitsekund nåede at tænke, om jeg skulle gå i panik og stoppe det han havde gang i, fordi jeg ærligtalt ikke følte mig særlig charmerende eller feminin. Jeg nåede aldrig at gøre tanke til handling, før A var over mig og kastede sin kærlighed på mig. Det er det jeg så…

View original post 236 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

