Mit løfte. 

Velkommen

Everything looks better from above, my kingLike aquamarine, oceans blue

Lana Del Rey. Salvatore.

Jeg er på vej i bad, for om et par timer er jeg ude af døren. Lige nu er jeg nøgen, alene med min telefon og Lana Del Rey. Jeg savner, savner A, selvom jeg kyssede ham farvel i morges. Jeg savner at føle at vores sjæle er forbundet, jeg føler at det er min skyld at de ikke er det. Jeg har alt, men alligevel kan jeg ikke få det til at virke.

Svarene finder jeg inde i mig selv, og svaret er der. Jeg savner at være nøgen. Jeg er blevet blufærdig, fordi jeg har pakket mig selv for meget ind det sidste halve år. Min sex lyst lider under dette, men nok er nok nu.

Så snart min rødbede fest er ovre, er det nye tider. Det er et løfte jeg giver…

View original post 6 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

