Anmeldelse: I morgen var jeg alltid en løve

Grønne Drømmer

cb0208668943d5ba68d1b12d0c106087e15963a680fd9109282ba5b5

I morgen var jeg alltid en løve er en av de flotteste bøkene jeg har lest. Har lest den både i papirform og på lydbok. På lydboka er det forfatteren selv, Arnhild Lauveng som leser og det gjør hun utmerket og. Det blir ikke alltid like bra når forfatteren selv skal lese boka si høyt, men dette gjør hun som sagt utmerket. Det føles som man er på et eviglangt (i positiv mening) langt foredrag av henne, og jeg har vært på fordrag av henne før, og det er fantastisk det og. Lydboka har jeg også spilt for mannen min en gang vi var på bilferie, og han likte den og. Han forstod mye mer om hvordan jeg hadde det da vi hørte den sammen.

Boka fyller en med håp, glede, sorg, sinne, ja egentlig hele følelsesspekteret. Anbefales på det varmest!

” Før levde jeg mine dager som sau.
Hver…

View original post 238 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

