Når jeg har et problem

aspergerinformator

Jeg har ofte problemer. Når jeg deler dem, forventer jeg ikke at du skal komme med råd og løsninger. Jeg vil bare dele dem noen ganger, for å være mindre alene om dem. Da eier vi dem sammen, de er fortsatt mine, men du skjønner hvorfor jeg er trist, frustrert, sint eller fortvilet. Kanskje til og med bare stille.

Jeg forventer ikke, og ønsker ikke, råd til å føre en samtale når jeg ikke har ord som strekker til det jeg egentlig vil si. Jeg forventer ingen guide i sosial omgang. Jeg forventer ikke at du skal lære meg hvordan jeg skriver med gutter jeg kunne sjekket opp på nett. Jeg er singel, for jeg er ikke kjærestemateriale. Og det er helt greit.

Jeg forventer ikke at du skal si jeg kan få en klem for å lære meg å klemme fremmede. Jeg ønsker ikke noen raske løsninger. Jeg ønsker…

View original post 291 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

