Vel snakka

aspergerinformator

I dag har jeg holdt foredrag på Spiss sitt kurs om psykiske vansker i Frysjaveien 33b. Det var 15 påmeldte og fem foredragsholdere, pluss de to som fulgte meg. Tett og godt (opp).

Jeg hadde øvd lenge i forveien og var veldig spent. Dette var noe jeg kunne, men likevel ikke. Jeg hadde jo aldri prøvd det før! Men med Pippi som forbilde sa jeg at det klarer jeg helt sikkert. Og det gjorde jeg! Til tross for at Power Point ikke snakket på lag med meg, snakket jeg løpet ut.

Jeg gledet meg jo også til denne dagen! Endelig skulle jeg snakke om noe JEG kunne, og tilføre noe av det jeg selv har erfart. Hei! Her kommer jeg, sa jeg. Høyt og tydelig, med utropstegn bak i manuset mitt og mikrofon i fjeset. Manuset var godt å ha, enda så mye jeg hadde øvd. Jeg liker jo best…

View original post 160 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

