lillesub og mig – rengøringsvanvid

Mens konen gør rent

Vi, lillesub og jeg, laver alt sammen.

Selv arbejde laver vi sammen, og derfor er vi på vej til vores rengøringsjob.

Rengøringen foregår i en mørk kælder, hvor vi skal gøre rent efter sex, for det er i en sexklub, som vi er medlemmer af, at vi gør rent.

Faktisk er det sjældnere og sjældnere, at vi har mulighed for at deltage i klubbens arrangementer, men rengøringen holder vi fast i.

Pengene, som vi tjener, er selvfølgelig sorte, og det er helt i orden, for vi har meldt os delvist ud af samfundet.

Samfundet kan ikke rumme os mere, og derfor er det rimeligt med et fradrag … en skatterabat … sådan ser jeg på det.

I øvrigt betaler jeg også rigelig skat af min løn i banken.

Så om lørdagen gør vi rent i mørket og ud over skatterabatten, er der er en ekstra bonus.

-Når vi kommer derind…

View original post 136 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

