Opp og hopp. Eller gå da.

Hattifnatter og andre fnatter...

image

Ja, sist jeg skrev noe vettugt her så sleit jeg no noe vannvittig med kramper og spasmer i hele kroppen. Men nå har medisinene endelig begynt å virke og jeg har bokstaveligtalt kommet meg på beina. Og jeg kan med hånda på hjerte si at det ikke har vært enkelt. For det er ikke bare medisin som må taes for at kroppen skal virke. Den må også ha mat. Helst 4 ganger om dagen.

image

Jeg er jo med i diverse grupper for spiseforstyrrelser på facebook. Og jeg må si det både sjokkerer meg og provoserer meg at enkelte omtrent skryter av at de må bruke rullestol pga spiseforstyrrelsen. Og de samme personene som mener de er så svekket at de trenger rullestol anser seg selv som fult kapable til å kjøre bil. Da kan man begynne å snakke om det ekspertene sier om at man får en realitetsbrist og redusert…

View original post 269 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

