Medaljens bakside

Veien tilbake til meg selv

Jeg er konfliktsky. Liker ikke å involvere meg i diskusjoner, trekker meg helst unna. Men når det virkelig er noe som engasjerer meg, er jeg vanskelig å stoppe. En av tingene jeg lar meg rive med av, er urettferdighet!

Vi går ett år tilbake i tid. På trykk i den lokale avisen står det en stor artikkel om en revolusjonerende behandling. Den beste i fylket. Behandlingen som skulle hjelpe dem som sliter mest, som ofte er vanskeligst så behandle. Kontrakter ble skrevet, behandlingen satt i gang.

Denne behandlingen går over fire faser, fikk vi høre. Pasienter i min pasientgruppe er kjent for å ha store vanskeligheter med relasjoner, noe som også skulle jobbes med i terapien-både i gruppe og i individualterapien. For meg, og for flere andre i samme situasjon, tar det laaaang tid å stole på. Jeg har i perioden jeg hadde kontrakt for både opplevd et terapeut bytte…

View original post 441 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

