Ord.

Veien tilbake til meg selv

Ord.

Ord på papir.
Ord……..
Ord er bare bokstaver satt sammen i en rekkefølge.
Som ord skrevet i snø
Våre ord mot dine
Ord
Jeg hater ord. Ord på papir. De kan bety hva som helst. Man kan legge hva man vil i dem. Man kan tro eller ikke tro. Lage seg sine egne tanker.
Men mest av alt hater jeg å si ord. Stygge ord. Utrygge ord. Ord som ingen mennesker skulle bli nødt til å bruke for å beskrive sin barndom, oppvekst og store deler av livet sitt.
Ord som aldri blekner. Ord som har brent seg fast og gjort alt for mye skade.
Jeg er redd for å fortelle med ord, si dem med min egen stemme. Redd for å bli analysert og observert. Vil bare gjemme meg. Så ingen kan se. Kanskje ser jeg feil vei? Brukte jeg feil tonefall? Reagerte jeg på feil måte? Hva…

View original post 442 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Sidebemærkning | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

