Om tankesurr og selvmordstanker

Veien tilbake til meg selv

imageDen følelsen-når man tenker at man kanskje,bare kanskje- har det etter forholdene ganske bra. Sånn at du nesten klarer å senke skuldrene en ørliten millimeter og puste litt.
Det er da det skjer. Tankene kommer som kastet på meg. Det kjennes ut som å bli presset inn i et hjørne hvor den eneste veien ut er nødutgangen. Det er så utrolig mye. Mange tanker, minner. En ukjent ting kan fremkalle hele stormen. En lyd, en lukt, noen som ligner.. Det kjennes ut som om jeg skal kveles, og jeg vil bare vekk vekk VEKK!! Bilder flimrer foran øynene mine og det surrer stemmer i hodet. Og jeg tenker at nå, NÅ holder jeg på å bli spik spenna gal!!
Jeg skjønner ikke hvor jeg er. Er jeg nå eller er jeg da? Det er ikke alltid like lett å vite. Men jeg vet at jeg vil vekk. Orker ikke stå…

View original post 134 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

