Meg og masken min

Veien tilbake til meg selv

imageÅ putte på seg en maske. Late som om alt er bra. Smile og le så man nesten tror det selv. At alt er så himla bra. Det er så lett. Så lett å forsvinne i mengden, blande seg inn så ingen ser. Men å la den falle mens andre ser er det skumleste jeg har gjort i mitt liv. Å la andre få se hva som befinner seg under overflaten, se spøkelsene jeg kjemper mot.
For øyeblikket har vi besøk i en uke. Hver dag i en hel uke skal jeg sørge for at den berømte masken sitter godt på plass, at den ikke beveger seg noe sted. Jeg har det så bra jeg…
Kjenner alt som presser seg på under overflaten, alt som vil ut og frem i lyset. Men ikke nå, det finnes ikke plass.
Å leve, skulle være et voksent menneske, ta avgjørelser og være fornuftig…

View original post 25 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

