Jeg er meg.

Veien tilbake til meg selv

Jeg er meg, ikke noen diagnose eller personlighetsforstyrrelse. Jeg er meg, et menneske som har opplevd mye vondt, men som vil ta livet mitt tilbake. Men jeg TRENGER å ha en historie. Jeg TRENGER at den finnes. Jeg trenger å ha et navn og en identitet.Det virker kanskje ikke så konstruktivt å henge seg opp i det som er gammelt. Det som har skjedd har skjedd,det kan ikke forandres, så det er vel på tide å komme seg videre.
Men jeg har levd et liv på flukt fra meg selv, på evig flukt fra min historie-fordi den ikke ble trodd, og dermed ikke fantes. På utsiden.
Men inne i meg lever den, og har levd med meg alle årene av mitt liv. Den blekner ikke, den kan ikke lenger gjemmes bort i en krok. Den trenger å finnes, den trenger å bli trodd, og den trenger å komme frem i…

View original post 436 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

