Så skönt!

Min sexdagbok

Är så glad och stolt över mig själv idag. För idag tog jag tjuren vid hornen och gav mig själv ett försök att klittra. Och vet ni. Det fungerade utan att jag började gråta. Snacka om skönt det va. Hade nästan glömt bort hur det var.

Mr H var iväg en stund och jag titta igenom min bloggs twitterflöde och shit va det pirra till. Ni är underbara! När jag tittat en stund och pirret ökade så kunde jag ju inte låta bli att pilla lite.

Min under klittrandet fantasi:

Jag gick min sedvanliga promenad runt sjön, solen värmde min hud. Det glittrade i vattnet och jag var så där lagom svettig. När jag gick förbi en bänk så satt där en man som jag aldrig sett förut. Han visslade till när jag gick förbi. Jag vände mig om och han frågade om jag inte ville sätta mig en stund…

View original post 284 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

