Mølle glimt

Fannie's Weblog

Alle slavinder er samlet i biblioteket. Vi står, ingen har givet os besked om at måtte sidde, så langs bordet står vi rolige med sænkede blikke, afventende med ansigterne vendt mod væggen.
Døren bliver åbnet, ingen siger noget.. kun lyde fra rummet ved siden af kan høres sammen med vores lidt urolige åndedrag.
En efter en bliver slavinderne hentet, og vi der er tilbage kan høre lyde fra piske, lyde fra vores medslavinder.
En hånd i nakken, det er min tur. Jeg går efter Herren der har hentet mig. Bliver stillet midt i rummet ved pejsen, får besked på at lukke mine øjne, og holde dem lukkede til jeg får anden besked.. Mærker der bliver skrevet på min brystkasse og på min venstre overarm.
Beskeden er.. Du er nu og under resten af opholdet nr. 5. Du lystrer dette nr. og ikke dit navn. Reagere du på dit…

View original post 271 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Mølle glimt

  1. Steneanker…
    Det ville være så fint og høfligt, om du spurgte blogejer, om det er ok du reblogger … Jeg forstår ikke helt, hvorfor du ikke bare giver dine læsere et link og dermed lader mig beholde mine blogs

Skriv et svar

