Ny status ;)

hansliv

Helt og aldeles nyt, havde ikke set det kommeHar en ny legepartner, en ny på mange fronter. Han er ny som bi, som dominant og nu også som Herre

Vi havde leget et stykke tid, jeg er den første mand han har leget med, og vi fandt hurtigt vores roller. Han udviklede sig hurtigt, til at være dominant og sadist.

Jeg begyndte at lægge mærke til, at han blev stille når snakken faldt på de andre, jeg har leget med. Jeg slog det hen, indtil en dag hvor han blev tydeligt skuffet over jeg havde Legeaftale med en anden.

Vi måtte have en snak…..

Han fortalte, at det var svært for ham at acceptere at jeg legede med andre, altså andre mænd.

Vi snakkede lidt frem og tilbage, han mente forholdet nærmede sig Herre/ejerskab men vidste ikke hvad jeg mente. Jeg var ikke afvisende men måtte konsultere hustruen, for at…

View original post 202 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

