Syndige bekendelser: Dengang jeg fik min kærestes veninde til at droppe intimbarberingen

Øksemanden

Jeg kan ikke længere holde det tilbage kære læser. Åh nej, jeg må ud med det. Krybe til bekendelse. Jeg er slet ikke det jomfruelige, uskyldsrene og udriftige menneske jeg tager mig ud som. Jeg tværtimod et syndigt, libidøst menneske med en uudtømmelig beundring for kvindekønnets udseende og krop. Og mit åh-så ihærdige forsøg på at tilkæmpe mig en neutral aseksuel position i kønsbehåringsdebatten er i virkeligheden et udtryk for veritabel selvbedrageri. For jeg i virkeligheden en være slemmert på det område. For jeg har syndet, ja gu’ har jeg så og det, endda med overlæg. Lad mig her opridse et af mine utilgivelige optrin og bede til at du forsøge at forstå mig inden du kræver mit hoved for guillotinen.
Min synd: Pressede min kærestes veninde til at ændre på sin kønsbehåring.
Ja, jeg ved godt at det lyder ahem temmelig bizart og lettere fucked up, det er så…

View original post 674 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

