Not The END of the World 

aspergerinformator

Noen ganger, krisemaksimerer jeg. Det er en kombinasjon av Asperger og Borderline, og litt meg. Det handler om å se verden i svart/hvitt. God eller ond, verdig eller uverdig, liv eller død.

Jeg kan tro at min sårende opptreden aldri kan gjøres godt igjen når jeg går i svart. Men det er utrolig hvor langt man kommer med å be om tilgivelse, forklare hva man egentlig mente og å tørre innrømme egne feil. Englene synger hvitt med snøen mellom vingene! Vent, kan vi fly(te)?

Det er åpenbart at jeg har såret mennesker jeg er glad i. Jeg har også såret vilkårlige mennesker på min vei. Hei, du fortjener ikke bedre enn meg! Stopp en halv Helene. Vent litt, du fortjente ikke den vonde kommentaren min. Den hørte ikke hjemme i vårt samfunn. Unnskyld!

Jeg er enten eller, svart eller hvit. Jeg er sjelden det midt i mellom. Det gjør meg vanskelig…

View original post 282 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

