Fra TV til realitet

aspergerinformator

Det tar tid for meg å skjønne at det som skjer på tv ikke er det som skjer i virkeligheten ettersom noe TV er virkelighet. Det jeg ser på TV reflekterer ikke akkurat vanlige sosiale miljøer, og det kan noen personer med Asperger syndrom trenge å bli minnet om. Vi lever i TV-verdenen når vi flykter fra virkeligheten og virkeligheten blir tv og visa versa.

Som barn syntes jeg det var veldig vanskelig da pappa så på nyhetene på kvelden, Dagsrevyen. Det var som om det kom brann inn i stua og at det var jeg som hadde tent på og drept uskyldige mennesker. Jeg ble redd min egen påvirkningskraft og hadde en psykolog tittet inn i det redde barnesinnet, ville han kanskje oppdaget barneschizofreni. Det var bare Asperger og tilleggsvansken angst.

Fordi det på TV er så virkelig for meg, blir jeg flau av at noen kysser på TV…

View original post 258 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

