Følelsen “rart”

Velkommen

”Mærker disse tider
Mærker me’r og me’r
At du har givet mig lysten til
At være den jeg er.”

I går skete der det, som jeg længe har frygtet, men samtidig ønsket. I går slog han mig nok til at jeg huskede, hvorfor jeg i grunden elsker det. I starten var jeg ved siden af mig selv, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv. Forestil jer at i er teenager, og i skal til at kysse en dreng eller pige for første gang, I ved ikke helt hvad i skal gøre af jer selv og i fniser fjoget – sådan var jeg i starten i går.
Det var rart, det var intenst på sin egen smukke måde, jeg nødt det i fulde drag. I går åbnede han en uforløst dør i mig, men han åbnede den ikke mere end at jeg ikke fik forløst døren –…

View original post 76 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

