lillesub og mig – freaky people

Mens konen gør rent

Jeg kommer med en opfordring.

-De unge er alt for pligtopfyldende … alt for flinke … de burde kræve deres ret, smide brosten ind ad vinduerne til Christiansborg, siger jeg

-Danskerne er verdens lykkeligste folk, indvender manden.

Vi, lillesub og jeg, hænger ud sammen med vores venner. På bordet er der sodavand, ost og kiks. Kvinden smiler bare, og spørger til min næste bog.

-Det går langsomt fremad, siger jeg.

Jeg er glad, fordi hun spørger, og jeg er glad fordi vi kender dem. Og på en måde har manden jo ret. lillesub og jeg er lykkelige, og denne lykke har jeg lige oplevet i deres soveværelse, hvor jeg krammede hans balder, mens lillesubs behandskede fingre åbnede vejen for mig.

Det grønne latex stod godt til hendes røde hår. Komplementærfarver … i kontrast til mine blå øjne, der sikkert har set vilde ud, da jeg trykkede mig helt i bund…

View original post 206 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

