Dyrisk – en sang til livet

🙂

aspergerinformator

Jeg er tilbake etter en kort pause. I morgen kan du lese om hva som er annerledes med å ha Asperger. I dag kommer et litt annerledes innlegg. Jeg har skrevet… en sang! Og Gunhild-Malena Oma har sammen med pianisten sin Ingve Kjosås laget melodi og sunget og spilt den inn. Hør! Jeg vil høres med det jeg kan (skrive). Opp i skyene. Samtidig som jeg vil forsvinne, langt under toneleie. Det er vanskelig å være til. Skjønner du? Mange med Asperger syndrom sliter med å høre til.

Noen ganger kjenner jeg meg som et dyr. Men ikke bare som ett! Jeg pendler i personlighet og fasong. Anoreksien forsterker følelsene av å ikke vite hvordan kroppen min egentlig ser ut. Har jeg fire labber nå? Og de store øynene, de må komme fra et hjortedyr.

Mange med Asperger syndrom prøver å tilpasse seg samfunnet. Det gjør jeg også. Derfor kommer…

View original post 142 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

