Spontanitet, analsex, perversioner i alle afskygninger og masser af kærlighed

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Som person, er jeg et yderst struktureret og krævende væsen, både af mig selv men også af min omgangskreds. Jeg er ikke særlig god til spontanitet — selvom jeg synes, det er en god ide. Og det kan være godt, at kaste sine hæmninger og dermed komme udenfor sin komfortzone.

Og det fik jeg i den grad prøvet denne weekend, og lidt til faktisk. Det sidste involverer dog ikke ham, men en fuld passager i DSBs tog. I en rus af kærlighed, alkohol og nyfunden spontanitet, fandt jeg mig selv i et tog på vej til København midt om natten. Min veninde fik på magisk vis overbevidst mig om, at det var en god ide. Og det var en god ide. 

Jeg husker at vågne op, desorienteret, træt og med hovedpine. Da jeg faldt i søvn, var der andre mennesker i kupeen, og da jeg vågnede, sidder der kun en…

View original post 778 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

