Jeg designer setninger

aspergerinformator

Det beste jeg vet, er å skrive. Jeg skriver og skriver. Jeg har egen skrivemaskin bare for å være trygg på at jeg alltid kan skrive, selv om strømmen går over hele den nordlige delen av jordkloden og alle penner i verden er utsolgt. Jeg har kjøpt nytt blekkbånd til den, så den skriver svart nok (på hvitt). Vi med Asperger syndrom er vare for forandringer (mange av oss) og jeg er derfor forberedt på det mest utenkelige av det tenkelige.

Jeg skriver for meg selv og jeg skriver for andre. Jeg vil forandre verden. Jeg vil åpne øynene til folk flest. Jeg vil lukke mine egne og sovne, fordi det er så mange inntrykk jeg utsettes for. Mange med Asperger syndrom er følsomme for lukt, lyd og andre sanseinntrykk. Jeg skriver natta etterfulgt av smilefjes: “Natta :)”

Jeg har en stereotyp adferd og rigide rutiner for å kompensere for…

View original post 292 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

