lillesub og mig – hverdagen

Mens konen gør rent

Hverdagen er dig og mig, og mens vi passer den, bliver vi et.

Kærligheden er i din berøring på min skulder, og ved mit løft af indkøbsposer, der hænger for enden af mine hænder.

Mine overarme spændes, mens jeg stolt retter mig op.

Master holder orden, Master klarer alt.

Du er på alle måder, og i dag vil jeg have dig som pigen på alle fire.

I hvidt lak, rødt flagrende hår og sorte hofteholdere, der lader dit kød tilgængeligt for min tunge.

En tunge, der for tiden er besat af numser, og da jeg borer den ind i din, mærker jeg samtidig dine stilethæle ramme mine skuldre, så det skærer lidt.

Ingen fordomme, ingen hemmeligheder, så da jeg sætter mig over den solide latexstang, så siger du blot.

-Ja, kom så!

Bagefter kysser du mig, og dine hæle gør os lige høje, og sådan føler vi os.

Høje!

På…

View original post 59 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

