Den der lilla dims

Slavindemariamagdalena's Blog

Modtog en pakke med posten, sådan lidt blandet fornyelse til Hans kuffert og skuffer. Legesyge efter at prøve nye ting vi ikke har prøvet før. Jeg har aldrig være en super shopper i alverdens sexudstyr, mit behov for den slags ekstra udstyr har alle dage været meget lille, så at prøve noget i den boldgade vi ikke havde prøvet før, var egentlig nemt nok at finde.

Jeg havde set nogle (privat) billeder på nettet, billeder at store svulmende fisser. Jeg kan godt lide fisser og tanken om en stor blød svulmende en, en slags overstørrelse af dem der melder klar, tændte mig. Satte tanker i gang om hvordan det føles at køre fingre i den, våd, villig og med et gabende indre, men alligevel svulstig og spændt, tæt omsluttet af blødt kusse-kød. For ikke at nævne tankerne om en hård pik der tager hvad den vil ha´ i sådan en…

View original post 340 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

