Stress og stressmestring hos “Aspergere”

aspergerinformator

stress-853645_640Mange med Asperger syndrom er følsomme for stress. Alle mennesker opplever stress en gang i blant. Noen på jobben, andre for å få familielivet til å gå opp. Det handler om tidsklemma og om å være tilstede i det som er viktig for en.

Jeg blir stresset av ting som ikke gjennomsnittet blir stresset av. Står det en kaffekopp på gulvet roper det “velt” inni meg og jeg sparker til den. Beklager, men den stod i veien. Read my mind.

Jeg blir stresset av mobiltelefonen du har liggende på armlenet i stolen du disponerer. Telefonensnakker ut av rommet, er din link til fritiden mens du er på jobb, og jeg blir redd. Vil du ikke være her?

Jeg blir stresset og stressfaktoren telefon gjør at det inni meg skriker “kast”. Ødelegger jeg telefonen, har jeg skadetfor verdi 5000 (det er en iPhone 6). Gjem den vekk! Jeg er lei for…

View original post 333 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

