A little bit

Slavindemariamagdalena's Blog

….. random fra min travle hverdag. Som virkelig er en blandet landhandel af kink, kærlighed og frikadelle dage, i den skønneste skuder mudder.

Nyligt landet fra ynglings landet Island, kvalitets tid med Ham, det er os så sjældent forundt. Bukse-pige med røde kinder på glacier walk – det er også mig. Danse på vulkaner og kysse i de varme kilder og ikke mindst fedt, måske lidt for højlydt, hotel sex.

Hverdags kontrasten hvor vi bidder at hinanden under et forsøg på at afstemme kalenderne, eller måske i virkeligheden i et fælles forsøg på at udvide døgnets timer fra 24 til 26. Han knipser af mig for ligesom at understrege sin overstyring, og jo jo som den artige underdanige lydige slavinde jeg er, håndtere jeg jo bare lige det. Det er jo en Herres privilegier og rettigheder og slavindens vilkår. Det forhindre mig desværre ikke i bitch faktor. De dage findes…

View original post 359 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

