lillesub og mig – hvide buer

Mens konen gør rent

Det var rutine.

Et lægebesøg, og manden skulle bruge en sprøjte, men først skulle han føle for at se, at alt var, som det skulle være.

Føle med hænderne over den fregnede, hvide hud.

Føle til kanten af den hårde jernbøjle, som var noget af hendes BH.

-Den der, bliver du nødt til at tage af, sagde han.

Det næste, der stod ud, skulle ikke føles, men ses. For der på de fine buer var der mærker, blågule mærker, og ret mange.

Faktisk så mange, at det burde bemærkes.

-Hov du har blå mærker der, sagde han.

Forfjamsket? Nej, bare ærlig.

-Jeg har masochistiske tendenser, sagde hun.

Så lo han jovialt, lægen, og sagde en vittighed om sprøjten, og så lo hun også.

Selv smilede jeg, da jeg hørte historien, og tænkte så på, hvor meget jeg savner at slå de hvide buer.

View original post

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

