Inden pisk

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Jeg ved, at jeg skal være dygtig for dig, at det betyder noget for dig. Men det betyder ligeså meget for mig.

Den summen, der går igennem kroppen inden. Den ro, jeg forsøger at indhylde min krop. Og ikke mindst mit åndedrag inden, det første slag falder. Den stress min krop gennemgår, mit hjerte hamrer, for jeg ved, at det kommer til at gøre ondt. Jeg ved, at jeg denne gang bryder sammen, men at du er der for mig gennem alt beroliger mig.

Jeg har egentlig ikke lyst til den smerte, men alligevel finder jeg mig selv siddende i den afventende position, med røven i vejret.

Nogengange savner jeg smerten – men denne gang er anderledes, jeg har ikke brug for smerten denne gang, men jeg ved, at jeg kommer til at fortryde det efterfølgende, hvis jeg ikke gør en indsats for dig.

Det skifter, veksler, ligesom du ved…

View original post 59 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

