Imens

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Slagne gør mere ondt, end de sædvanligvis plejer. Smerten er ikke overfladisk, den rammer dybere.

Du er bevidst om min psykiske tilstand. Det fornemmer jeg. Jeg kan føle dig, mærke dig og dit blik, trods mit blik sonderer bag lukkede øjenlåg.

Gråden overdøver slagene. Jeg vil gerne have det overstået, det er en helt ny følelser.

Så sårbar har jeg aldrig været overfor dig før.

Tankerne flyver og skaber en ambivalent tilstand, der fylder mit indre, mens slagene rammer.

Jeg prøver, og anstrenger mig.

Og alt dette, gør jeg for dig.

Jeg skal bevise mig overfor dig.

Jeg tager imod, selvom det gør ondt på mig.

Gråden generer dig ikke – men min krops signaler fortæller dig, at du snart skal stoppe.

View original post

Om Stene Anker

Just some words...
Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

