Fantasi: Hendes sadel

Mandeblogger

Jeg låser mig ind i et mørkt hus. Jeg kan mærke på stilhedens mørke, at hele familien ligger i deres senge. Jeg har stadig alkohol i blodet og musik i mit hår. Jeg sagde farvel til pigerne tidligere. Fortalte dem, at jeg skulle hjem til min mand.

Han sad og tjekkede mig ud, da han kørte mig hjem.

Han sad og tjekkede mig ud, da han kørte mig hjem. Han kunne sikkert mærke, at der var noget ved mig, som skinnede. Jeg lod jakken stå åben, så han kunne kigge. Kunne ikke lade være med at gengælde hans blik et kort sekund, bare for at drille ham lidt.

Går op ad trappen og smiler ad de mænd, som bød på drinks og bød sig til.

Går op ad trappen og smiler ad de mænd, som bød på drinks og bød sig til. Jeg smiler, når jeg tænker på deres øjne, tænder, skuldre…

View original post 355 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

