Ikke eksisterende behov.

Velkommen

Er det underligt at jeg ikke savner smerten? Er det underligt at jeg ikke føler lysten til BDSM mere? Er det underligt at jeg slet ikke har et behov for tiden? Er det underligt at jeg hellere vil lave alt muligt andet, end at være nøgen? I, kære læsere, ville nok sige ja, men for mig er det ikke underligt.

Jeg har ikke nævnt noget for dig, du vil sikkert undre dig og det har du al din ret til kære.

Men det er som om, at lysten til at være en del af det som jeg har elsket, er forsvundet. Jeg elskede smerten og jovist er det da rart, men det skal ikke være rart, følelsen for at ville smerten og følelsen af at blive slået og modtage, er væk. Pist borte med blæsten. Jeg er fyldt op på så mange punkter, punkter som fylder og overskygger min lyst…

View original post 212 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

