En to tresomt

Slavindemariamagdalena's Blog

En-to-tresomt-Jonathan-Guldberg-Elsborg-717x375

En, to, tresomt.

Titlen på en halv lunken dansk film, som de nu er flest. Ikke desto mindre blev den lige min søndagsfilm. Var i det mode hvor jeg melankolsk for mig selv havde lyst at dyrke den der bortviste drøm, der stadig lever. Gider hverken anmelde eller anbefale filmen. Det eneste gode ved den er selve temaet i filmen, tresomhed og polyamori, det konfrontere noget i mig, som jeg længe har fortrængt, men godt vidst at jeg egentlig burde forholde mig til.

Alle de klassiske og begrænsede tanker omkring social liv og omverdenens reaktion, ikke mindst ens kære, de der står en allermest nær, dem man for alt i verden ikke ønsker såre eller forvolde ondt. I vores tilfælde begrænset til hensynet til vores børn, de eneste i denne verden hvis behov, velbefindende og liv går forud for vores egen udlevelse af det.

Samfundets provokerende snævre form, der nærmest…

View original post 340 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

