Hans sadistiske lyster

Slavindemariamagdalena's Blog

                                                                                                                                                              

IMG_3444

Hverdagens skærende kontrast til weekendens smertefulde timer i BDSM-klubben får mig til tankemæssigt at flygte tilbage, for at finde min egen lille mentale platform hvor jeg fastholder.

I en samtale med en veninde kort forinden ytrede jeg, at jeg ikke nyder smerte. Det gør jeg faktisk ikke. Gennem årene har jeg vævet mig igennem det der personligt reflekterende spørgsmål til mig selv, om hvorvidt jeg er masochist eller ej, frem…

View original post 433 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

