En dag med subrop.

Velkommen

En dag med subdrop:
Jeg er nørdet, jeg er nysgerrig på at se, hvad der egentlig sker med mig selv i løbet af dagen, hvilke stadier min hjerne bringer mig i, når et subdrop indfinder sig i min krop.

09-11-2015, kl.09:06.

Mit subdrop er begyndt at indfinde sig i min krop, nok nærmere min hjerne – subdrop er jo dybest set en kemisk nedbrænding i hjernen. Jeg kender min krop godt nok til at vide, hvor voldsomt eller hvor lille et subdrop det bliver til og lige nu føles dens indtræden voldsom. Men, jeg ved jo dybest set også godt, at det hele styres af tankernes kraft og den måde jeg tænker på. Jeg prøver at nedtone det, men ikke så meget at jeg skubber det væk. Subdrop er de sidste følgebivirkninger.

Bivirkninger indtil videre:

  • Manglende koncentration.
  • Følelse af tristhed.

09-11-2015, kl. 10:27.

Sms fra min klippe, min tryghedsbase og…

View original post 431 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

