Det du ikke påvirker, påvirker dig

Slavindemariamagdalena's Blog

image2image1

“Du bliver hvad du spiser”. Total kliche, i know , men det gør det jo ikke mindre rigtig eller aktuelt.

Som slavinde oplever jeg ret ofte, at jeg slet ikke passer ind i denne her verden, og derfor er det super vigtigt for mig, at gøre mig tanker omkring dette og meditere på det rette. Både for at være mentalt forberedt når jeg møder samfundets barriere, så jeg på bedste slavinde vis kan komme omkring dem. Men bestemt også for at være skarp omkring begrebet ” det du ikke påvirker, påvirker dig”, så jeg ikke pludselig flyder med strømmen af moderne danske kvinder.

Selvfølgelig har Han indkodet mig til, at gebærde mig i det moderne danske samfund, på en måde der er speciel tilpasset netop Hans krav, men det gør mig jo ikke immun over for alt anden påvirkning, og betyder desværre ikke, at min vej der ved bliver lettere…

View original post 832 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Billede | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

