Morgenglæde.

Velkommen

Da han lukkede døren bag sig i morges, kunne jeg mærke at jeg helt umotiveret begyndte at græde, hvorfor ved jeg ikke. Jeg er en kæmpe tryghedsnarkoman, og han giver mig den tryghed som jeg længe har manglet. Måske det var derfor jeg græd, måske var det bare glædestårer over at jeg har fundet det jeg manglede i mit liv – jeg ved det ikke. Jeg ved blot at jeg med min ene hånd knugede hans hjerte og med den anden hånd holdte fast i det fine tandsæt der sidder i min nakke.

 Jeg har den seneste tid fundet glæden ved hans perversiteter, lysten til bare at være til og bare være en menneskelig genstand. Det har været svært at slippe kontrollen, når han har krævedet min krop til hans lyster. Det er en ting jeg har arbejdet meget med, det er udelukkende mentalt og jeg har haft svært ved…

View original post 140 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Sidebemærkning | Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

