At være et lykkeligt perverst individ

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Dette er et udpluk af særskilte begivenheder og handlinger, der på det seneste har beriget mit liv. Små ting og anekdoter, der som sådan ikke kræver den store tankevirksomhed. Mit hoved kan bare ikke lade dem ligge længere – det skal ud!

At lege stilleleg
Det er ingen sag at sidde til foreslæsning, og så modtage beskeder, der gør en så liderlig, at jeg bliver nødt til at bekræfte overfor ham, at jeg er fuldkommen våd. Hvorefter han beder mig om, at gå ud på toilettet i den næste pause, så jeg kan komme for ham.  Panik panik panik – det store spisefrikvarter, hvor der er er rift om toiletterne. Da jeg skriver, at jeg sidder i båsen, ringer han mig straks op og meddeler, at han forventer, jeg ikke siger noget, og at han vil guide mig til orgasme. Hvor jeg til sidst er så ophidset, at han tysser…

View original post 948 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

