Alfahannen og alle brøleaberne

Slavindemariamagdalena's Blog

Jeg kom til at slavinde filosofere da jeg læste en artikel i Ekstra bladet forleden. Brøleaber, der brøler mest, har mindst testikler, lød overskriften. Enten var dyrene simpelthen gode til at larme eller producere sæd, og så ved jeg da godt hvad jeg synes er det bedste. Der var tale om at dyrene udviklede en evne, men på bekostning af en anden. Læs selv artiklen hvis du finder det interessant http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/broeleaber-der-broeler-mest-har-mindst-testikler/5793794

I forvejen var slavindehjernen på overarbejde, der er så meget den ikke forstår, i forsøget på at forstå og afkode alfa hannen homo sapiens. Dyre eller menneske verdenen, så finder jeg alfa hannens adfærd vildt fascinerende, og lidt submissivt æggende. I min slavinde filosoferen dragede jeg paralleller mellem dyr og mennesker, jeg mener alfa er vel alfa.

Forud havde jeg i min søgen læst en artikel om chimpansens adfærdsbiologi, virkelig interessant, du kan læse den og drage dine egne paralleller…

View original post 316 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

