Et hyldest til alle de smukke mærker.

Velkommen

En hyldest til alle de smukke mærker, jeg igennem tiden har fået.
Det er ingen hemmelighed, at jeg altid har været utrolig stolt over de mærker jeg har fået. Jeg kan gå helt i selv sving over dem, og jeg tager gerne billeder fra jeg har fået et mærke til det er forsvundet igen.

Så lad mig tage dig kære læser, med ned af en sti fyldt med historier og følelser. Sæt dig godt til rette og find kaffen frem.

20 september 2014: 6 timer lang smerte session:

Min første seriøse smerte session, hovr stopord ikke var en mulighed. Jeg husker at jeg skreg af smerte,  husker at jeg prøvede at komme ud af hans håndjern, men man kan ikke vride sig ud af rigtige politi håndjern. Jeg kan stadig føle samtlige slag, smerten der bed sig fast i huden og den efterfølgende sviende smerte, hvordan jeg tiggede ham om…

View original post 463 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

