Hun kommer først

Mandeblogger

Jeg vil se munden og fissen snappe efter pik.

Mit begær til dig er kærligt og omsorgsfuldt. Jeg ønsker at give hende mere af mig selv.

Jeg ønsker at give dig mere. Jeg ønsker at se dig tage mere.  Jeg ønsker at blive bedre til at give, så du kan få mere. Bedre oralsex. Lækrere stød. Blødere kys.

Jo mere jeg giver, desto mere får jeg.

Hun kommer først. Så kommer jeg.

Mandeblogger

Indlægget er tidligere blevet offentliggjort i juli 2013.

 

View original post

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

