Onani og ægteskab – fra skam til nydelse

Mandeblogger

Nu gør jeg det hver dag. Stort set. Og jeg nyder det. Det er min biologiske schweizerkniv. Jeg bruger det som vækkeur.

Til at tune ind på den næste opgave. Som centring i kroppen når mine bekymringer tager overhånd. Til at tage toppen af farten, når mine drifter presser på, men tiden er knap og pladsen er trang. Til at nyde en forbigående fantasi.

Sådan har det ikke altid været. For fem år siden var det anderledes. Onani var lig med dårlig samvittighed og manglende tillid.

Ok, onani? Whats the big deal, spørger I måske.

Min historie

Vi havde tre små børn, som lige havde smidt bleerne. Der var ikke tid eller overskud til sex. Min hustru og jeg havde dengang og nu ikke det samme behov for sex.

Jeg ser mig selv, i mørket ved computerskærmen med mig selv i hånden. Min hustru er på førstesalen. Hun ligger og sover…

View original post 587 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

