Grænseeufori

Tænksom eskapisme fra et seksuelt udfarende individ

Jeg er i løbet af denne uge blevet testet, udnyttet, elsket, chokeret over mig selv, ydmyget, forkælet, puttet, kysset, kneppet, spanket,  presset i en ekstatisk tilstand. Mine grænser er blevet rykket, og sprængt til atomer. Alt sammen af ham – min elskede, min ejer.

Jeg værdsætter alt det, som han har sagt denne uge.
“Jeg elsker dig.”
“Stop med at se så liderlig ud, jeg ender bare med at kneppe dig.”
“Jeg lader dig aldrig gå. ”
“Prøv at se lidt mere forelsket ud. ”
“Godmorgen min tøs”
“Hvorfor ingen andre har set, hvor perfekt du er – er mig en gåde.”
“Jeg kan jo ikke lade være med pille ved dig.”

Jeg forundres stadig over, at jeg endnu har nye ting at opleve sammen med ham. Jeg har endnu oplevelser og prøvelser til gode, og som jeg derefter ville kunne kalde for nyt. Oplevelser som jeg har haft kendskab til…

View original post 1.764 more words

Om Stene Anker

Just some words...
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

